----o♥o----

Hello ladies,here you can request free bloglayouts,just leave your email and blogadress and also the number of the layout you like by the comments of the LATEST LAYOUT so I cand send you the htmlcode and header....just say that all my layouts are made for the OLD blogversion 2 columns MINIMA,and 3 column from nr.270,have fun with it ladies...

----o♥o----

Hey dames,hier kan je gratis een bloglayout aanvragen,even je blog en emailadres alsook de nummer van de layout die je graag wil nalaten bij de NIEUWSTE REACTIES zodat ik jullie de htmlcode en blogkop kan doorsturen.....even zeggen dat alle layouts zijn gemaakt voor de OUDE blogversie 2 column MINIMA,en 3column vanaf nr.270,veel plezier ermee dames...

----o♥o----

woensdag 26 december 2012

Layout 294

----*----
2 column

----*----
3 column

----*----
Hello ladies
with these romantic layout
I close the year 2012...
I wish you and yours
a beautiful end of this year
and for 2013
lots of happiness
lots of beautiful moments
and lots of creativity...
----*----
and thanks to all my loyal followers!
----*----
Hey dames!
met deze romantische layout 
ga ik het jaar 2012 afsluiten...
ik wens jullie bij deze 
een prachtig eindejaar toe
en voor 2013
heel veel geluk
heel veel mooie momenten
en heel veel creativiteit...
----*----
en bedankt aan al mijn trouwe volgers!

----*----


29 opmerkingen:

CAMILA zei

Te deseo un feliz año nuevo!!

Me puedes enviar este fondo para mi blog??


Blog: http://elrincon-camila.blogspot.com.ar/

E-mail: cami-selene@hotmail.com

Hasta pronto!!

corina zei

Hoi Ingrid, ik ben gelijk volger geworden wat een mooie staan er tussen.

Mijn email= ckshadow048@gmail.com
en mijn blog is:http://hobbyfreak-corina.blogspot.nl/
ik hoop dat het werkt ik ben niet zo heel erg handig maar ik ga het proberen. Alvast bedankt en een goed en gezond, creatief 2013

Corina

Adriana zei

layout 294 wil je die voor mijn blog passend maken,
ook graag met een mooie handtekening met de tekst groetjes Adriana.
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/
cards.from.proud.granny@gmail.com

ik wens je gelijk een super gezellige jaarwisseling en voor 2013 heel veel geluk en gezondheid,

groetjes Adriana

Mariella Kennedy zei

★•.¸
¸☆´.•´
.•´✶`*.
*.*★
. ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏13
¸✶.•´¸.•*´✶
☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
☻/ღ˚ •。* ♥♥ ˚ .˚✰˚ ˛★.* 。. ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ ░ٌٌٌӇ░ٌٌٌƛ░ٌٌٌƤ░ٌٌٌƤ░ٌٌٌƳ ░ٌٌٌ░ٌٌٌƝ░ٌٌٌЄ░ٌٌٌƜ░ٌٌٌ░ٌٌٌ Ƴ░ٌٌٌЄ░ٌٌٌƛ░ٌٌٌƦ░ٌٌٌ!░˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ *˛ ˚♥♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥♥ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ ♥♥

Marie

Rosalee zei

Another beautiful masterpiece. Wishing you all the best in 2013. May I please have Layout 293? Thanks
Hugs, Rosalee

realcanadiangurl@gmail.com

Rebecca zei

Hey Ingrid je hebt de laaste tijd weer mooie layouts gemaakt, zou ik de layout nr. 241 mogen hebben mijn blogadres is http://rebie-rebecca.blogspot.com en mijn mailadres is rebeccadhooge@gmail.com
alvast bedankt!
Groetjes Rebecca

Sathya zei

Hi...LO is lovely..Need layout294 for 2 and 3 column...
Please send it to sathyashankarann@gmail.com

Marián zei

Ohhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! que precioso fondo, me gustan todos!!!!! Ingrid.
Muchas gracias y ¡¡¡Feliz Año 2013!!!
Muchos besos
Marián
http://missbisuteria.blogspot.com

Mieke zei

Deze is ook geweldig mar zoy graag de code ontvangen van layout 292.
Daarbij ook een handtekening met:
Hugs Mieke en een titel: Het hobbyhoekje.

Mijn maiadres is: weelden@hetnet.nl

Alvast bedankt en een hele fijne avond nog.

XX Mieke

Pat Carson zei

Hello, your blogs templates are absolutely spectacular! I would love #245, 166, 039 and 055. 3 colum. kpcarson@shaw.ca

Tiets zei

jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar hoor en bedankt voor alle mooie setjes..
mag ik een nieuwe aanvragen graag 245.
alvast bedankt,
Liefs Tiets
http://www.cardsbytiets.blogspot.nl/

Karan zei

HI Ingrid

can you please send me the html coding for layout 247-winter beauty to karangerber@gmail.com

blog address: karangerber.blogspot.com

thank you!

Sigrid zei

Voor jou ook een creatief en gezond 2013.

Graag zou ik de nrs, 287 e 289 van je ontvangen.
cardsmadebyme.blogspot.com mijn emailadres is borduursiegie2@gmail.com

Groetjes Sigrid

Barb Hardeman zei

Hello Ingrid. I'm going to be getting my blog up and running again. It's been months since I've been able to post. LIFE!!! Sheesh!!
Please send me the HTML and header for Layout #247. I think it will be a great way to start the new year.

www.stampelicious.blogspot.com
barbhardeman@gmail.com

Hugs,
Barb

Peggy zei

Hallo Ingrid,

Ik wil jou een fantastisch 2013 toewensen.
Kan ik van jou layout 247 krijgen aub.
mollemieke@telenet.be
Alvast bedankt en nog prettige feesten.

Peggy

Valerie zei

Hi Ingrid Happy new year! Please could I have layout 243 for 3 column? Love your blog:)
valeriehaigh@gmail.com
http://canonburycreations.blogspot.co.uk/?m=1

Manoly zei

Hola Ingrid, Feliz año nuevo, me gustaría que me enviaras la 249, de dos columnas, muchísimas gracias , un abrazo

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave heb je weer gemaakt zeg, zou ik 293 mogen ontvangen van je?

manonniks@mail.com

de beste wensen en een creatief 2013 gewenst...

wauw wat zou ik dat ook graag leren hoe je dat kan maken

groetjes manon

Ingrid zei

Manon,wil je even je emailadres controleren,het lukt niet met deze hier....

Rose Burke zei

Hello, I just found you through another blog. I would like layouts 293& 285 please. E-mail is; roseburke067@gmail.com

Rose Burke zei

I forgot to put my blog address; roses-rose.blogspot.com

I would also like layouts 247 & 239 please. This is just what I have been looking for! Thank You!

Barb zei

Greetings Ingrid!

I love your blog layouts! I would like to have the code for layout and header #249 the 2 column. Those hearts and roses are so beautiful! They will be just perfect for Valentine's Day!

Thank you for sharing your talent with all of us!

Happy New Year!
~Barb

http://thebuzzfromqueenb.blogspot.com/

thebuzzfrombarb@yahoo.com

manon's kaartenhoekje zei

hallo ingrid.

sorry ik zie dat ik de g was vergeten van gmail..sorry

manonniks@gmail.com
hoop dat die het nu wel doet

groetjes manon

mery zei

hallo ingrid ik vind dat zo mooi die lay-outs zou dat zelf ook wel op mijn blog willen ,,mijn blognaam is mery,s maaksels mery-url.blogspot.com ben gelijk volger geworden bij zoveel moois gr mery

mery zei

ik vergeet te vermelden welke ik zo mooi vond my new blinkie van een jaar geleden maar de nieuwste mag ook gr mery

mery zei

ook graag een handtekening met de groetjes mery. en nog de beste wensen en een creatief 2013.

mery zei

ja hier ben ik nog een keer wat ben ik een sufferd vergeet helemaal mijn email adres door te geven hier is het. marietjekramer@hotmail.com gr mery.

@FariniRazali zei

blog Addrress : http://littledevilinme.blogspot.com/

Email Address :
norfariniramli@gmail.com

Hi lovely friend,
I wish for your cute LAYOUT 294 html....

TQ... :-)

Annie zei

Hi Ingrid

Can you please send me this layout, the 2 column one please. My email is annbradburne@hotmail.com and my blog is anniescraftyheaven.blogspot.com

Thanks!!

Ann xxx